Guvernul va pompa bani în construcţii pentru campania electorală din 2012

‘’Anul acesta va fi unul al proiectelor publice, pentru că Guvernul va aloca în mod cert o serie de fonduri pentru acest tip de investiţii în vederea campaniei electorale de anul viitor, iar piaţa s-ar putea revigora uşor în semestrul al doilea. În orice caz, această redresare va fi una artificială şi nu va reprezenta o creştere sănătoasă a sectorului construcţiilor, cum se întâmplă în economiile sănătoase, pentru că nu avem proiecte şi investiţii private, piaţa imobiliară este paralizată, iar premisele pentru deblocarea acestora în 2011 sunt aproape nule’’, a declarat Adrian State, directorul general al Den Braven România.



Den Braven România, producătorul de spume poliuretanice şi hotmelt de pe piaţa locală, a înregistrat în primele trei luni ale anului 2011 vânzări totale în valoare de 8,1 milioane de euro, în creştere cu 25% faţă de nivelul de 6,5 milioane de euro din perioada similară anului 2010.



Avansul vânzărilor a fost determinat în principal de creşterea vânzărilor la export, dar şi de majorarea cotelor de piaţă în România. Astfel, valoarea exporturilor în primele trei luni ale acestui an a atins un nivel de 4,8 milioane de euro, cu 46% mai mare decât cel înregistrat în perioada similară a anului 2010. În acelaşi interval, vânzările în Republica Moldova s-au majorat cu 5%, la aproximativ 350.000 de euro.



Pe piaţa locală, vânzările companiei în T1 din 2011 s-au majorat cu 3%, la trei milioane de euro, cele mai importante vânzări fiind realizate în marile reţele de magazine specializate în distribuţia materialelor de construcţii.



Den Braven România şi-a consolidat poziţia de lider pe segmentele pe care activează, deţinând cote de piaţă de peste 50% pe cel al spumei poliuretanice, izolanţi siliconici şi hotmelt, potrivit unui studiu de piaţă realizat de centrul de cercetare Mednet Research.



În 2010, den Braven România a înregistrat vânzări totale în valoare de 39,5 milioane de euro, în creştere cu 28 % faţă de nivelul de 30,8 milioane euro consemnat în 2009. Pentru acest an, compania şi-a stabilit o creştere de 10% a cifrei de afaceri, pe fondul strategiei de vânzări din 2011 care vizează o majorare a cotelor de piaţă în România, precum şi a cererii în creştere pentru exporturi.

SURSA : http://www.money.ro/guvernul-va-pompa-bani-in-piata-constructiilor-pentru-campania-electorala-din-2012_932266.html

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu