Doi tineri si-au triplat veniturile anul trecut datorita businessului

Daca in urma cu sapte ani, doi tineri, Ionut Toader si Valentin Barbu, porneau businessul Relevance, acum aceasta companie lucreaza cu cu peste 50 de companii printre care Cris-Tim si reteaua de magazine a lui Dinu Patriciu ,Mic.ro .

Valentin Barbu afirma "La incept acestea erau solutii un pic SF”La incept acestea erau solutii un pic SF”... "Se facea prea multa munca manuala si stiam ca prin astfel de solutii oamenii ar fi putut sa ia decizii mai bune si mai repede. Dar la inceput a fost destul de greu sa castigam clienti”

Dintre cei 50 de clienti pe care i are acum amintim pe Baumix, Atlas Corporation, Lasselsberger, reteaua de clinici private Regina Maria (fosta Centrul Medical Unirea) Debro Holding (companie din grupul RTC care detine franciza retailerului Debenhams in Romania), AAV Group (compania care detine franciza Esprit, Springfield si Women'Secret), Cris-Tim, Azad Enterprises (importatorul si distribuitorul produselor Lamonza) si reteaua de magazine de proximitate Mic.ro

Datorita cresterii afacerii cei doi tineri pe langa cei 8 angajati pe care ii are in prezent Relevance vor sa mai angajeze inca doua sau trei persoane.

Mai multe informatii despre Relevance cat si modalitatile prin care cei doi cofondatori Ionut Toader si Valentin Barbu si-au triplat veniturile se gasesc pe http://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/102429/Cum-au-construit-doi-tineri-propria-afacere-de-business-intelligence.html

1 comentarii:

omr spunea...

businessul e complex,si aproape orice afacere are nevoie de SEO,dealfel e ca un joc de
casino

Trimiteți un comentariu